Regulamin sklepu internetowego Satynka
§ 1
Niniejszy regulamin określa warunki i zasady zakupów w sklepie internetowym „satynka.idsl.pl”.
Sklep internetowy „satynka.idsl.pl” działający pod adresem satynka.idsl.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży artykułów do wyposażenia i dekoracji wnętrz. Satynka.idsl.pl
Sklep internetowy „satynka.idsl.pl” dostępny pod adresem , jest własnością firmy PHU Eden Marek Rozmus Transport Towarowy ul. Wojska Polskiego 9, 57-320 Polanica-Zdrój
Konto bankowe Sprzedawcy: PKO BP nr 58 1020 5112 0000 7402 0024 4715.
Adres do zwrotu towaru: PHU Eden Marek Rozmus Transport Towarowy ul. Wojska Polskiego 9, 57-320 Polanica-Zdrój.
§ 2
Zamówienia w sklepie internetowym „satynka.idsl.pl” mogą składać wyłącznie osoby pełnoletnie.
Sklep internetowy „satynka.idsl.pl” prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 3
Ceny oferowanych artykułów znajdujących się na stronie sklepu “satynka.idsl.pl ” są cenami zakupu wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
§ 4
Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu lub telefonu, w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy podmiotem składającym zamówienie, zwanym dalej Klientem, a firmą PHU Eden Marek Rozmus Transport Towarowy, zwaną dalej Sprzedającym. Niniejszy Regulamin obowiązuje również Klientów, którzy dokonali Zamówień drogą telefoniczną.
§ 5
Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie internetowej sklepu,
b) telefonicznie dzwoniąc na numer: 785006227 od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 17.00,
c) poprzez e-mail: satynka@vp.pl
§ 6
Aby Sprzedający mógł zrealizować zamówienie składane poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie internetowej sklepu, wymaganym jest aby Kupujący wypełnił formularz rejestracyjny podając wszystkie niezbędne dane.
§ 7
Sprzedający potwierdzi przyjęcie zamówienia drogą internetową w momencie jego otrzymania. Dodatkowo Sprzedający będzie informował Kupującego drogą elektroniczną o zmianie statusu zamówienia. W przypadku zamówień składanych drogą telefoniczną Sprzedający nie potwierdza odrębnie złożenia zamówienia, lecz niezwłocznie przystępuje do realizacji zamówienia.
§ 8
Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, że zamówiony artykuł jest obecnie niedostępny, Kupujący zostanie niezwłocznie o tym poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu przez osobę upoważnioną do kontaktu z Kupującym.
W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo anulowania zamówienia lub zmiany zamówienia. Kupujący może wyrazić chęć realizacji zamówienia przez Sprzedającego w terminie późniejszym, niezbędnym np. do sprowadzenia danego artykułu do sklepu.
§ 9
Każde zamówienie będzie realizowane w czasie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych. Podany czas realizacji stanowi czas przygotowania zamówienia do wysłania i okres jego doręczenia. Zamówione artykuły są dostarczane Kupującemu za pośrednictwem firmy Poczta Polska S.A.
§ 10
Do całkowitej wartości zamówienia doliczone będą koszty przesyłki w wysokości 19 zł., które ponosi Kupujący.
§11
Całkowita wartość zamówienia może ulec zmianie w przypadku zakupu wyrobów metrażowych z efektem "fali", bądź wyrobów drukowanych. W przypadku zakupu artykułów o których mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedający realizując zamówienie odcina zamówioną ilość materiału: w przypadku wyrobów metrażowych z efektem „fali” w najdłuższym miejscu; w przypadku wyrobów drukowanych w miejscu gdzie kończy się powtarzający się raport (wzór). Jeżeli w wyniku odcięcia materiału w sposób o którym mowa wcześniej, wartość zamówienia ulegnie zmianie, Kupujący każdorazowo zostanie o tym powiadomiony e-mailem lub telefonicznie. W tej sytuacji Kupujący potwierdza, dalszą chęć realizacji zamówienia lub może złożyć rezygnację z dalszej realizacji zamówienia.
§ 12
Zapłata za zakupiony w Sklepie towar, według wyboru Kupującego dokonanego na formularzu zamówienia lub telefonicznie, następuje:
a) za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki;
b) poprzez przelew bankowy na rachunek Sprzedającego nr PKO BP nr 58 1020 5112 0000 7402 0024 4715 - w terminie do 7 dni od złożenia zamówienia Sprzedający przystąpi do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu pełnej należnej Sprzedającemu kwoty na rachunku bankowym i dopiero od tego dnia zaczyna biec termin o którym mowa w § 10. W przypadku braku wpłaty we wskazanym terminie, zamówienie zostanie anulowane.
§ 13
Sklep za zakupiony towar wystawia dokument potwierdzający dokonanie zakupu paragon fiskalny. Na życzenie klienta Sklep internetowy “satynka.idsl.pl” wystawia za zakupiony towar faktury VAT.
§ 14
Kupujący może odmówić odbioru przesyłki w przypadku, kiedy przesyłka zostanie dostarczona w stanie uszkodzonym, wskazującym na uszkodzenie zawartości.
§ 15
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty odbioru towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem lub załączenie takiego oświadczenia do paczki ze zwracanym towarem. Jeżeli Konsument wysłał samo oświadczenie bez jednoczesnego zwrotu towaru, zobowiązany jest on zwrócić towar nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Konsument zwraca towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura VAT). Prawo do zwrotu towaru nie dotyczy podmiotów gospodarczych.
§ 16
Sprzedający zwróci Konsumentowi wartość wpłaconej gotówki niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w formie przelewu bankowego na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym na adres Kupującego.
§ 17
Promocje i rabaty
W przypadku jednorazowego zamówienia, na kwotę przekraczającą 300 zł. - koszt wysyłki gratis.
§ 18
Reklamacje
Sprzedający jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego Klienta, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru z umową, Klient ma prawo złożenia pisemnej reklamacji:
1) w formie elektronicznej na adres e-mail satynka@vp.pl po wysłaniu wiadomości należy odesłać reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą VAT) na adres Sprzedającego,
2) w formie papierowej - odesłać wraz z reklamowanym towarem oraz dowodem zakupu (paragonem albo fakturą VAT) na adres Sprzedającego,
3) telefonicznie pod numerem 785006227 po telefonicznym zgłoszeniu reklamacji należy odesłać reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą VAT) na adres Sprzedającego.
Reklamacja powinna zostać złożona w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym Klient dowiedział się o niezgodności towaru z umową, nie później jednak niż w terminie dwóch lat od dnia wydania towaru.
Sprzedający zastrzega sobie prawo 14 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od chwili otrzymania towaru od Klienta, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta istnieje możliwość wymiany reklamowanego towaru na towar wolny od wad, na inny towar lub zwrot towaru.
§ 19
Dane Kupującego są chronione przez Politykę Prywatności.